به روز رسانی در آبان 1398

شرایط و قوانین خدمات

شرایط و ضوابط کلی ارائه خدمات:

تمامی مشتریان و استفاده کنندگان از خدمات رودان هاست اعم از حقیقی و حقوقی موظف به رعایت شرایط و ضوابط مندرج در این صفحه می باشند. فلسفه وجود چنین توافقنامه ای، حصول اطمینان از این مطلب است که مشتریان ضمن استفاده از سرویسهای رودان هاست، حقوق سایر استفاده کنندگان را نیز رعایت می کنند و شرایطی بوجود نمی آورند که سرویس دهی این شرکت به سایرین با اختلال مواجه شود. رودان هاست حق اضافه، حذف و یا اصلاح هر یک از موارد این مقررات را در هر زمان بدون اعلام قبلی را برای خود محفوظ می دارد و این عمل را می تواند از طریق ارسال موارد اصلاحی در سایت اصلی شرکت یا اعلام رسمی شرایط اصلاح شده انجام دهد.

هویت

هویت خریدار : خریدار شخصی حقیقی یا حقوقی است که مشخصات وی در پرتال پشتیبانی رودان هاست وجود دارد و سرویس های خریداری شده تحت حساب وی مدیریت می شود  .

در مورد خریداران با هویت شخص حقوقی ، یک نفر نماینده تام الاختیار در پرتال کاربران معرفی می گردد . این نماینده نسبت به سرویس تهیه شده همانند خود شخص حقوقی اختیار تام دارد . وظیفه اعلام کتبی نماینده جدید در آینده بر عهده خریدار بوده و رودان هاست در صورت عدم دریافت اعلام کتبی مسئولیتی نسبت به حقوق و عملکرد مالکیتی و مسئولیتی خریدار نخواهد داشت .

برای حفظ حقوق قانونی خریداران ، کلیه خریداران موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود شامل کپی شناسنامه ، کپی کارت ملی برای اشخاص حقیقی و درخواست شخص حقوقی همراه با کپی روزنامه رسمی آخرین تغییرات به رودان هاست می باشند .

در صورتیکه رودان هاست ، در هنگام تکمیل فرآیند خرید و به جهت تسهیل و تسریع امور اقدام به دریافت و کنترل این مدارک ننماید پس از آن حق دریافت این مدارک همواره برای رودان هاست محفوظ بوده و با عدم ارائه مدارک در زمان مقرر ، حقوق مالکیتی خریدار ملغی محسوب می شود و ضمنا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیما” بر عهده خریدار خواهد بود و رودان هاست هیچگونه مسئولیتی در قبال کنترل صحت امضاء خریداران و نمایندگان آن ها ندارد .

خریدار اذعان می نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرس ها و شماره تماس و امثالهم صحیح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آن ها در پرتال پشتیبانی کاربران می کوشد . رودان هاست حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از خریدار دریافت نماید . رودان هاست حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس اقدام نماید .

مالکیت سرویس و کلیه مسئولیت ها و حقوق مرتبط با آن ، بر عهده خریدار و یا نماینده خریدار هریک به تنهائی می باشد . در صورتیکه به درخواست مشتری و در راستای کاهش هزینه و یا بهبود کیفی خدمات نگهداری و تمدید ، به جای مشخصات خریدار مشخصات شرکت ارائه کننده خدمات ، ثبت شده باشد همچنان مالکیت و کلیه حقوق و مسئولیت ها بر عهده خریدار خواهد بود .

در صورتیکه برای رودان هاست اثبات گردد که اطلاعات حقیقی با اطلاعات ثبت نامی در پرتال پشتیبانی کاربران مغایرت داشته و یا خریدار از مشخصات فیک و غیر واقعی استفاده نموده است و یا کاربری طی دو حساب کاربری با دو اطلاعات مختلف و یا اطلاعات همسان و برابر اقدام به دریافت سرویس نموده باشد ، رودان هاست حق حذف سرویس را برای خود مخفوظ می دارد .

عودت وجه

رودان هاست برای اطمینان بیشتر مشتریان خود تمامی سرویس های میزبانی را گارانتی می کند. این گارانتی از زمان خرید سرویس های میزبانی وب و سرور مجازی تا ۷ روز تضمین می شود. در صورتی که مشتری در طول ۷ روز اول سرویس از کیفیت آن رضایت نداشته باشد با ارسال دلیل منطقی در قسمت ارسال درخواست به واحد فروش می تواند سرویس خود را به صورت کامل لغو و مبلغ پرداختی را دریافت کند.

منابع سخت افزاری سرور:

استفاده از منابع سخت افزاری سرور مانند Cpu, Ram, Network و … برای هر یک از مشتریان حداکثر تا ۱۰% ظرفیت کل در یک روز مجاز است. رودان هاست تنها مرجع قضاوت در مورد آنچه که میزان بالای استفاده از منابع سرور است، می باشد. هر سرویس میزبانی وبی که تشخیص داده شود فعالیتش با عملکرد صحیح سرور یا سلامت شبکه در تضاد است، بدون اعلام قبلی بسته خواهد شد.

ارسال هرزنامه (Spam):

ارسال حجم زیادی پیامهای غیر ضروری و یا بازرگانی از طریق اینترنت (که به این عمل ارسال اسپم می گویند) بدون توجه به اینکه این عمل ظرفیت سرور را پر می کند یا در سرویس دهی به مشتریان رودان هاست اختلال ایجاد می نماید یا خیر، ممنوع است. هر گونه توزیع و یا فروش نرم افزارهایی که برای ارسال هرزنامه به کار می روند نیز، بر روی سایتهایی که بر روی سرورهای این شرکت قرار دارند، ممنوع است

موارد فورس ماژور:

رودان هاست هیچگونه مسئولیتی را در قبال عدم رعایت تعهدات خود که به موجب بروز مسائل فورس ماژور پدید آمده اند، از جمله: بلایای طبیعی، جنگ، شورش، اغتشاشات عمومی، حوادث کلی، زمین لرزه، اعتصاب، آتش سوزی، سیل، انفجار، کمبود نیروی کار، تصادفات، توقیف، محدودیتهای دولتی و تحریم های بین المللی نمی پذیرد. ضمن اینکه رودان هاست تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیرمستقیم و اتفاقی از قبیل از دست رفتن اطلاعات و… مسئول نمی باشد و شما به هنگام سفارش این تعهد را میدهید که ادعای در این رابطه نداشته باشید. اما در چنین شرایطی شرکت تمام توان خود را به کار می گیرد تا تاثیرات هر یک از موارد فورس ماژور را به حداقل کاهش دهد و آنرا سبکتر کند.

برنامه های اجرایی:

هر نوع برنامه ای که خطر امنیتی بالقوه ای را ایجاد نماید یا به نظر برسد که بر عملکرد سرور یا سلامت شبکه تأثیر نادرستی دارد بسته خواهد شد یا به صورت خودکار و بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد. رودان هاست برنامه های اجرایی را که با سایتهایی که توسط این شرکت میزبانی شده اند در ارتباط اند یا هر برنامه ای را که احتمال داده شود با اهداف خرابکارانه مورد استفاده قرار می گیرند، مجاز نمی داند.

استفاده غیر قانونی:

سرورها و خدمات میزبانی وب رودان هاست فقط می بایست با اهداف قانونی مورد استفاده قرار بگیرند. ارسال، نگهداری یا توزیع هر نوع اطلاعات، داده ها یا مطالب، که در مغایرت با قوانین جمهوری اسلامی ایران و نیز قوانین بین المللی باشد، یا آنچه که مستقیماً باعث تسهیل تخلف از هر نوع قانون مشخص شود، ممنوع است.

تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات (Backup):

رودان هاست از تمگام اطلاعات سایتها و بانکهای اطلاعاتی مشتریان، به صورت منظم هفتگی و ماهانه، نسخه پشتیبان تهیه می کند اما بجز در مواردی که این شرکت کتباً با مشتری به توافق رسیده باشد، مشتریان منحصراً و کاملاً مسئول مدیریت و تهیه نسخه پشتیبان از تمام اطلاعات خود هستند و در صورتی که در مورد خاصی نیاز به بازیابی اطلاعات از دست رفته مشتری بود و نسخه پشتیبان رودان هاست به درستی عمل نکردند، رودان هاست به هیچ وجه مسئولیتی را در این مورد نمی پذیرد.

در سرور اختصاصی و سرور مجازی تهیه بکاپ برعهده مشتری است .

عدم تمدید سررسید

رودان هاست تا ۷ روز بعد از تاریخ سررسید ، از اطلاعات مشتریان روی سرور خود نگهداری میکند و بعد از گذشت این مهلت در صورت عدم پرداخت سررسید اطلاعات سرویس مشتری و بکاپ به طور کل از روی سرور حذف میگردد .

قبل از حذف سرویس در فاصله های زمانی مشخص جهت تمدید سرویس به مشتری یادآوری میکنیم.

در مورد سرور مجازی این مهلت عدم تمدید سرور ۲ روز است بعد از گذشت ۲ روز سرور به طور کامل حذف میگردد.

ویروسها و سایر فعالیتهای تخریبی:

استفاده از سرویسها یا تجهیزات رودان هاست برای ایجاد یا ارسال ویروسها، کرمها یا تروجان های اینترنتی ممنوع است. در ضمن هر گونه تلاش برای ایجاد حملات DOS و Email Bombing و Flood کردن ممنوع است.

مسئولیت مشتریان:

مشتریان شرکت مسئول فعالیت خود بر روی اینترنت هستند و از آنها خواسته می شود که حقوق سایر مشتریان شرکت را محترم بشمارند. رودان هاست این حق را برای خود محفوظ می دارد که خدمات ارائه شده به مشتریانی که از خدمات رودان هاست به گونه ای استفاده می کنند که تأثیر مخربی بر دیگر مشتریانش دارد را معلق نموده یا فسخ نماید

اعمال تغییرات در سرویسها:

رودان هاست این حق را دارد که هر زمان صلاح بداند، نسبت به تغییر، ارتقاء، حذف و یا نصب امکانات نرم افزاری و سخت افزاری خود اقدام نماید. شرکت می تواند در صورت لزوم این تغییرات را از طریق وب سایت به مشتریان خود اعلام کند.

تمدید قراردادها:

جهت جلوگیری از قطع سرویس، مشتریان باید حداقل ۱ روز قبل از تاریخ انقضاء نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند. در صورت عدم تمدید به موقع دامنه و هاستینگ، رودان هاست هیچگونه مسئولیتی در قبال از دست رفتن اطلاعات هاستینگ و دامنه به عهده نخواهد داشت.

رویه حفاظت

رودان هاست در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و حق استفاده و ارائه به اشخاص ثالث را ندارد و تنها در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد .

اطلاعات مندرج در Whois دامنه به دلیل قابل رویت بودن برای عموم از این قاعده مستثنی می باشد .

sheild-2

گارانتی بازگشت وجه

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

cloud-lock-2

امنیت حریم خصوصی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.